Реконструкція штучної споруди через струмок на км 197+830 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог), Херсонська область.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейська дорожньо-будівельна компанія» виконало роботи по заміні зруйнованого залізобетонного мосту через струмок на 3-х вічкову металеву оцинковану гофровану трубу Ø 2,5 м; Ø 2,6 м; Ø 2,7 м. Споруда розрахована на пропуск дощових та талих вод. Оцинковані металеві труби розраховані на пропуск води в безнапірному режимі.

Існуюча автомобільна дорога загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ відноситься до I технічної категорії, дорога має наступні параметри:

ширина проїзної частини - 4х3,75 м; смуги руху – 2х3,75 м
ширина узбіччя – 1,4-3,4 м; висота насипу – 4,9-5,2 м.

Металеві гофровані труби були прийняті круглого перерізу. Довжина труби МГК становить 44,60 м, з поздовжнім похилом у 8 %. Торці кінцевих ланок труб з зрізом по відкосу насипу який становить 1:1,5. На вході та виході били влаштуванні протифільтраційних екранів, та монолітних відкрилків товщиною 0,35м з монолітного залізобетону класу С16/20, F200, W6. На площинах які контактують з ґрунтом виконана – обмазувальна гідроізоляція.

Беручи до уваги, що згідно геологічних вишукувань в основі залягають слабо несучі лесоподібні ґрунти, проектом було передбачено заміну слабкого ґрунту на глибину 1,3м. Фундаменти штучної споруди запроектовані та виконані у вигляді щебенево-піщаної подушки із армуванням шарами георешітки та влаштуванням гідроізоляції з застосуванням геомембрани.

Зворотна засипка змонтованої МГК виконувалась пошарово (шарами 20-30 см) гран відсівом. Для запобігання пошкодження оцинкованого покриття перед зворотною засипкою тіло МГК оберталась геотекстилем щільністю 250 г/м2.

Укріплення русла і укосів насипу виконувалось з монолітного бетону С16/20, F200, W6. По кінцях споруд, що зрізані по відкосу насипу влаштовані монолітні армовані пояси. Для укріплення укосів насипу перед спорудою на вході та виході було влаштовано конструкції у вигляді підпірних стінок із монолітного залізобетону.
На ділянці проведення реконструкції було виконано новий дорожній одяг.

Статус об’єкту станом на 2024р. – ремонтні роботи завершено 100%. Об’єкт ведено в експлуатацію.

Галерея проекта

Ще фото