Миколаївська область за останні декілька років отримала сумнівну славу області, в якій відсутні дороги. Так, найбільш зруйнованими є дороги Н-11 Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв та Н-14 Кропивницький-Олександрівка-Миколаїв, останню в народі прозвали "дорогою смерті". В Мережі є численні відеоролики, на яких у всіх деталях показано незадовільний стан дороги. Така ситуація склалася перш за все по причині відсутності належного фінансування дорожьо-будівельних робіт, які необхідно було планово проводити протягом всього терміну експлуатації дороги. Також не останню роль у, фактично, повному руйнуванні дороги зіграло географічне положення Миколаївської області, адже до Миколаєва зі значної частини південних та центральних областей України перевозять зернові культури для ектпорту за кордон морським транспортом. Вагові характеристики автомобільного транспорту, яким здійснюються перевезення, значно більші ніж розрахункові вагові параметри, відповідно до яких дорога Н-14 була побудована за часів Радянського Союзу.
Саме з метою приведення міцності дорожнього одягу сучасним ваговим характеристикам вантажного автомобільного транспорту Урядом України спільно з профільними науково-досліднимим установами, а також за участі представників провідних будівельних організацій, було прийнято рішення виконати капітальний ремонт автомобільної дороги Н-14 Кропивницький - Олександрівка - Миколаїв із застосуванням жорсткого типу дорожнього одягу, тобто цементобетонного покриття.
Проектом на капітальний ремонт ділянок автомобільної дороги Н-14 передбачено влаштування нового дорожнього одягу наступної конструкції:
- — дренуючий шар із відсіву товщиною 15 см;
- — шар основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом марки М60 товщиною 16 см;
- — верхній шар покриття із цементобетону класу міцності на стиск В30 та на розятг при згині Вtb 4.0 товщиною 26 см
Після проведення капітального ремонту автомобільна дорога буде здатна належним чином обслуговувати великовантажні перевезення. Наша компанія в рамках проведення капітального ремонту вказаних діялнок дороги виконує роботи з влашутвання шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, а також роботи з влаштування верхнього шару покриття із цементобетону.
Статус об’єкту станом на вересень 2019 р. – на ділянках км.162+338 - км.165+000, км.172+000 - км.175+000 виконання капітального ремонту виконані роботи із влаштування дренуючого шару із відсіву тов.0,15 м та шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом марки М60 товщиною 16 см; на ділянці км.161+204 - км.162+338 виконано влаштування дренуючого шару та шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом марки М60 на всій протяжності ділянки зліва за виключенням ділянки будівництва мосту, ведуться роботи по влаштуванню нижніх шарів основи по правій смузі руху. На ділянці км.162+338 - км.165+000 ведуться підготовчі роботи перед влаштуванням верхнього шару покриття із цементобетону.
19.09.2019 р. на ділянці км.162+338 - км.165+000 розпочато укладання верхнього шару покриття із цементобетону.
26.09.2019 р. на ділянці км.161+204 - км.162+338 розпочато укладання верхнього шару покриття із цементобетону.
Статус об’єкту станом на листопад 2019 р.
- — на ділянці км.161+204 - км.162+338 заврешено завершено виконання основного обсягу з укладання верхнього шару покриття із цементобетону В30 тов.0,26 м, виконано влаштування деоформаційних швів. Наразі продовжується виконання робіт із встановлення бортових каменів БР100.30.18, влаштування основи та покриття тротуарів, встановлення бортових каменів БР100.20.8, влаштування в'їздів у двори з укладанням водопропускних труб, нарізання кюветів;
- — на ділянці км.162+338 - км.165+000 завершено виконання основного обсягу з укладання верхнього шару покриття із цементобетону В30 тов.0,26 м. Продовжуються роботи із влаштування ділянок покриття засобами малої механізації. Крім того ведуться роботи із влаштування деформаційних швів в цементобетонному покритті;
- — на ділянці км.172+000 - км.175+000 продовжується укладання верхнього шару покриття із цементобетону В30 тов.0,26 м бетоноукладальними комплексами Wirtgen.
Статус об’єкту станом на кінець 2019 р.
Завдяки важкій та напруженій роботі усіх без виключення структурних одниць нашої компанії було виконано основну задачу на 2019 рік, а саме забезпечення проїзду на ділянках виконання капітального ремонту по новому відремонтованому покриттю автомобільної дороги. Результатом роботи нашої команди стала можливість руху транспорту по всім трьом ділянкам по новому цементобетонному покриттю.
Статус об’єкту станом на березень 2020 р.
Завдяки сприятливим погоднім умовам в березні 2020 р. були відновлені роботи на ділянках капітального ремонту автомобільної дороги Н-14. РОботи виконуються на з'їздах з основної дороги, влаштування яких передбачено також з використанням цементобетонного покриття. Крім того, ведуться роботи із влаштування деформаційних швів.
Статус об’єкту станом на вересень 2020 р.
Будівельні роботи завершені на 100%. Виконано встановлення дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки. Відкрито рух транспорту по ділянкам. Усі ділянки доріг повністю введено в експлуатацію, про що отримані відповідні сертифікати.