Товариство з обмеженою відповідальністю «Європейська дорожньо-будівельна компанія» приймає участь в реконструкції перону термінального комплексу D Міжнародного аеропорту Бориспіль. Проектом передбачено розширення майже вдвічі існуючого перону перед терміналом D з будівництвом нової з’єднувальної руліжної доріжки для вирулювання повітряних суден з перону на магістральну руліжну доріжку.
Окрім будівництва власне штучних покриттів перону проектом реконструкції перону передбачено влаштування водостічної мережі з влаштуванням лінійної системи водовідведення із полімербетонних елементів, мереж електропостачання, мереж зв’язку та ряду спеціалізованих систем забезпечення функціонування аеропорту, таких як світлосигнальне обладнання, система докування повітряних суден, система освітлення перону та ін.
З липня 2018 р. на об’єкті розпочалося виконання підготовчих та земляних робіт, в рамках яких було демонтовано ряд існуючих будівель службово-технічної території аеропорту. Загальний обсяг земляних робіт, що необхідно виконати в рамках реконструкції перону, складає близько 250 000 м3, загальна площа штучних покриттів – близько 110 000 м2.
Оскільки Міжнародний аеропорт Бориспіль є головною повітряною гаванню нашої країни з боку експлуатаційних служб аеропорту були поставлені досить жорсткі вимоги щодо організації будівельних робіт в умовах діючого аеропорту з суворим дотриманням правил безпеки на території підприємства.
Статус об’єкту станом на листопад 2018 р. – виконані підготовчі роботи по демонтажу існуючих будівель службово-технічної території, що потрапляли в зону будівництва аеропорту, продовжується виконання земляних робіт. Виконуються заготівельні роботи для відсипання насипу земляного полотна, розпочато роботи по влаштуванню системи відведення зливових вод. Завершення виконання робіт заплановано на 2019 рік.
Статус об’єкту станом на квітень 2019 р. – продовжуються роботи зі спорудження насипу земляного полотна в кориті штучних покриттів перону.
Статус об’єкту станом на липень 2019 р. – продовжуються роботи зі спорудження насипу земляного полотна в кориті штучних покриттів перону, виконується влаштування нижнього шару основи із грунтоцементу марки М40 товщиною 15 ми та верхнього шару основи із "пісного" бетону макри В15 товщиною 30 см, продовжуються роботи із влаштування системи відведення зливових вод, а також роботи із тампонажу існуючих водозабітних артезіанських свердловин.
Статус об’єкту станом на вересень 2019 р. – продовжуються роботи зі спорудження насипу земляного полотна в кориті штучних покриттів перону з лыквыдацією місць з перезволоженим грунтом, виконується влаштування нижнього шару основи із грунтоцементу марки М40 товщиною 15 ми та верхнього шару основи із "пісного" бетону макри В15 товщиною 30 см, ведуться роботи із нарізання деформаційних швів, їх розшивки та заливання бітумо-полімерною мастикою. Розпочато підготовчі роботи до влаштування верхнього шару покриття із цементобетону В40 тов.0,45 м. Завершені роботи із санітаного тампонажу існуючих водозабірних артезіанських свердловин, завершено буріння нової свердловини сеноманського водоносного горизонту глибиною 150 м, виконуєтья будівництво під'їзної автомобільної дороги до нової свердловини з дорожнім одягом жорсткого типу.
Статус об’єкту станом на листопад 2019 р. - на об'єкті продовжуються роботи із влаштування верхнього шару покриття із цементобетону В40 тов.0,45 м бетоноукладальним комплексом Wirtgen SP1500 на пероні. Крім того виконується комплекс робіт із влаштування деформаційних швів в цементобетонному покритті.